Szeretnél rendszert – de nem barkács verziót?

Akkor ez az első lépés

Ezen az oldalon egy kicsit "kifaggatlak" rólad, ami alapján el tudom dönteni:

– tudunk-e együtt dolgozni,

– mire van pontosan szükséged,

– és hogy milyen megoldás, költség és időkeret passzol a projektedhez.

Ez nem egy klasszikus „ajánlatkérő űrlap”.

Nem küldök automatikusan árat vagy csomagot – együtt gondolkodás indul itt, nem gombnyomásos rendelés.

  • Ha neked se mindegy, mire épül a rendszered,

  • és nem szeretnéd harmadszorra is nulláról újraépíteni, akkor ez az űrlap épp neked való.

Így működik:

1. Kitöltöd az alábbi űrlapot – kb. 15–20 perc, de sokkal többet ér.

2. Átnézem – és ha látom benne a potenciált, visszajelzek 1–2 munkanapon belül.

3. Ha tudunk együtt dolgozni, küldök javaslatot vagy ajánlatot – ha nem, azt is őszintén megírom.

 

(Igen, van, amikor azt mondom: ez most nem fér bele. És ez nem a Te hibád – csak másra fókuszálok.

Sokszor azzal tudok a legtöbbet segíteni, ha épp nem vállalom el. És ezt mindig időben jelzem.

Az első körös kérdőív még semmire nem kötelez – csak segít, hogy érdemes-e egymással tovább mennünk.

Fontos infó

Én systeme.io alapú rendszerekben dolgozom.

Nem vállalok olyan kivitelezést, ahol nincs előfizetés a rendszerre, vagy csak az a cél, hogy „megnézzük, mit tud”.

Ez nem demo, hanem éles munka – csak akkor vágjunk bele, ha Te is komolyan veszed.

És igen – ismerem a többi rendszert is, nem csak képernyőfotóról.

MailerLite, SalesForm, ActiveCampaign – megjártam őket.

Mielőtt kizárólag ezzel dolgoztam volna, kutattam más rendszerek működését is – belülről.

A TudásPiacnál például volt pár ötletem (pl. MailerLite-integráció, köszönöm oldal testreszabása),

amiket meg is csináltak, mindenki örült, pláne én akinek akkor a rendszere ott futott, meg egy- pár ügyfelemé, ami a mai napig jól kiszolgálja és elégedett is vele.

Aztán volt még egy - két ötlet, például készítettem volna egy kérdőíves kutatást a felhasználókról.

Előre egyeztettem a tulajjal, nem akartam eladni – csak interjút kértem.

Udvariasan. Transzparensen. Normálisan.

Spamnek minősítették. Kiraktak a csoportból. 🤷‍♂️

Úgyhogy ha velem dolgozol, nem csak rendszert kapsz –

hanem azt a fajta kitartást, ami addig nyaggat, amíg működni nem kezd valami.

Én meg ekkor döntöttem el végleg, hogy nem csak egy jól kinéző rendszer kell, hanem olyan,
ahol az ember építhet, kérdezhet, használhat – és nem bannolják le, ha kíváncsi.

Úgyhogy igen – ismerem a különbséget rendszer és rendszerhasználó kultúra között is.

Itt nem a legtöbb funkciót akarjuk kipipálni.
Hanem a leghatékonyabb utat keresem – úgy, hogy Te is tudd, mi történik a háttérben.

💡 Ez nem csak kérdőív volt. Ez egy stratégiai konzultáció álruhában.
(Igen, most vágtam hozzád egy milliót.)

Egyszerűbben eladni online?

Legyen egy olyan üzletkötőd, aki folyamatosan elad a nap 24 órájában!

Mindegy, hogy digitális terméket, online szolgáltatást, kurzust, jegyeket, képzést vagy könyvet adsz el, neked érdeklődők kellenek, akik BEIRATKOZNAK a kurzusodra vagy megveszik a termékedet így megtöltik a bankszámlád


Ma már nem elég feltenned a terméket az internetre, elindítani egy hirdetést és hátradőlve várni, hogy jöjjenek a megrendelések.

Verseny van, nem kicsi.


Túl drága a hirdetés és olykor az eladóknál is kifinomultak és informáltabbak a vevők!

A kellemetlen igazság az, hogy hiába van már jó pár éve jól működő vállalkozásod, valid terméked és életképes tevékenységed, ha nem tudod eladni.


Elérni, hogy megvegyék, és nyereséggel, na, az a nehéz.


Ha vevő van minden van.


Egyetértesz?


A legtöbben készítenek egy weboldalt és ... kezdetét veszi a várjunk játék.

Te is építettél ilyet? Te is csak vársz, hátha működni fog ... igaz?


Honlap valóban kell, de nem igaz, hogy az adja el a kurzusod, a terméked. Egyszerűen azért, mert a honlapod nem értékesítésre lett "kiképezve" , a fizetős platformok többsége pedig elveszi a profitod nagy részét.


Mit lehet ilyenkor tenni?


Ha a látogatóid nem tudják mit csináljanak és merre menjenek, akkor egyszerűen elhagyják a honlapod és nincs lehetőséged rá, hogy meggyőzd őket arról, milyen nagyszerű a szolgáltatásod, vagy milyen jó tanár, tréner vagy.


Nem fogsz túlélni a piacodon egy hagyományos honlappal és egy elavult bevételi modellel.


Neked egy modern és bevált dologra van szükséged.


Az igazság az, hogy a reményből nem élünk meg

Miért kell minimum értékesítési tölcsérben,

rendszerben gondolkodnod?

Mert verseny van, nem kicsi.


Ha olcsóbban szeretnél ügyfeleket, vagy újra eladni a meglévőknek, úgy feltétlen rendszerben kell gondolkodnod, fel kell építened az értékesítési tölcséredet.


Az értékesítési tölcsér egy online értékesítési stratégia, amit hívnak úgy is, hogy…

– sales funnel

– értékesítési rendszer

– többlépcsős értékesítés


Olyan, mint egy digitális üzletkötő aki folyamatosan elad a nap 24 órájában.

Egy szimpla honlappal ellentétben a stratégia mentén megalkotott rendszerek, értékesítésre vannak optimalizálva.


Mindegy mit árulsz. Mindegy milyen szolgáltatásod van.


Az értékesítési tölcsér egy többlépéses folyamat, amelyen az emberek ha végig mennek, akkor a folyamat végén a vásárlóiddá/ügyfeleiddé válnak.


Ahhoz, hogy idegenből szakértővé, egy eladó helyett baráttá válhass, egy értékesítési tölcsérre lesz szükséged.


Az emberek attól vásárolnak, akit szeretnek, akiben megbíznak, akit szakembernek tekintenek és akit ismernek.


Minden olyan eszköz amire szükséged van a növekedéshez...


Mindez egy egyszerűen használható felületen. Tanuld meg használni!

Egyszerűbben eladni online?

Legyen egy olyan üzletkötőd, aki folyamatosan elad a nap 24 órájában!

Mindegy, hogy digitális terméket, online szolgáltatást, kurzust, jegyeket, képzést vagy könyvet adsz el, neked érdeklődők kellenek, akik BEIRATKOZNAK a kurzusodra vagy megveszik a termékedet így megtöltik a bankszámlád


Ma már nem elég feltenned a terméket az internetre, elindítani egy hirdetést és hátradőlve várni, hogy jöjjenek a megrendelések.

Verseny van, nem kicsi.


Túl drága a hirdetés és olykor az eladóknál is kifinomultak és informáltabbak a vevők!

A kellemetlen igazság az, hogy hiába van már jó pár éve jól működő vállalkozásod, valid terméked és életképes tevékenységed, ha nem tudod eladni.


Elérni, hogy megvegyék, és nyereséggel, na, az a nehéz.


Ha vevő van minden van.


Egyetértesz?


A legtöbben készítenek egy weboldalt és ... kezdetét veszi a várjunk játék.

Te is építettél ilyet? Te is csak vársz, hátha működni fog ... igaz?


Honlap valóban kell, de nem igaz, hogy az adja el a kurzusod, a terméked. Egyszerűen azért, mert a honlapod nem értékesítésre lett "kiképezve" , a fizetős platformok többsége pedig elveszi a profitod nagy részét.


Mit lehet ilyenkor tenni?


Ha a látogatóid nem tudják mit csináljanak és merre menjenek, akkor egyszerűen elhagyják a honlapod és nincs lehetőséged rá, hogy meggyőzd őket arról, milyen nagyszerű a szolgáltatásod, vagy milyen jó tanár, tréner vagy.


Nem fogsz túlélni a piacodon egy hagyományos honlappal és egy elavult bevételi modellel.


Neked egy modern és bevált dologra van szükséged.


Az igazság az, hogy a reményből nem élünk meg

Miért kell minimum értékesítési tölcsérben,

rendszerben gondolkodnod?

Mert verseny van, nem kicsi.


Ha olcsóbban szeretnél ügyfeleket, vagy újra eladni a meglévőknek, úgy feltétlen rendszerben kell gondolkodnod, fel kell építened az értékesítési tölcséredet.


Az értékesítési tölcsér egy online értékesítési stratégia, amit hívnak úgy is, hogy…

– sales funnel

– értékesítési rendszer

– többlépcsős értékesítés


Olyan, mint egy digitális üzletkötő aki folyamatosan elad a nap 24 órájában.

Egy szimpla honlappal ellentétben a stratégia mentén megalkotott rendszerek, értékesítésre vannak optimalizálva.


Mindegy mit árulsz. Mindegy milyen szolgáltatásod van.


Az értékesítési tölcsér egy többlépéses folyamat, amelyen az emberek ha végig mennek, akkor a folyamat végén a vásárlóiddá/ügyfeleiddé válnak.


Ahhoz, hogy idegenből szakértővé, egy eladó helyett baráttá válhass, egy értékesítési tölcsérre lesz szükséged.


Az emberek attól vásárolnak, akit szeretnek, akiben megbíznak, akit szakembernek tekintenek és akit ismernek.


Minden olyan eszköz amire szükséged van a növekedéshez...


Mindez egy egyszerűen használható felületen. Tanuld meg használni!

Egyszerűbben eladni online?

Legyen egy olyan üzletkötőd, aki folyamatosan elad a nap 24 órájában!

Mindegy, hogy digitális terméket, online szolgáltatást, kurzust, jegyeket, képzést vagy könyvet adsz el, neked érdeklődők kellenek, akik BEIRATKOZNAK a kurzusodra vagy megveszik a termékedet így megtöltik a bankszámlád


Ma már nem elég feltenned a terméket az internetre, elindítani egy hirdetést és hátradőlve várni, hogy jöjjenek a megrendelések.

Verseny van, nem kicsi.


Túl drága a hirdetés és olykor az eladóknál is kifinomultak és informáltabbak a vevők!

A kellemetlen igazság az, hogy hiába van már jó pár éve jól működő vállalkozásod, valid terméked és életképes tevékenységed, ha nem tudod eladni.


Elérni, hogy megvegyék, és nyereséggel, na, az a nehéz.


Ha vevő van minden van.


Egyetértesz?


A legtöbben készítenek egy weboldalt és ... kezdetét veszi a várjunk játék.

Te is építettél ilyet? Te is csak vársz, hátha működni fog ... igaz?


Honlap valóban kell, de nem igaz, hogy az adja el a kurzusod, a terméked. Egyszerűen azért, mert a honlapod nem értékesítésre lett "kiképezve" , a fizetős platformok többsége pedig elveszi a profitod nagy részét.


Mit lehet ilyenkor tenni?


Ha a látogatóid nem tudják mit csináljanak és merre menjenek, akkor egyszerűen elhagyják a honlapod és nincs lehetőséged rá, hogy meggyőzd őket arról, milyen nagyszerű a szolgáltatásod, vagy milyen jó tanár, tréner vagy.


Nem fogsz túlélni a piacodon egy hagyományos honlappal és egy elavult bevételi modellel.


Neked egy modern és bevált dologra van szükséged.


Az igazság az, hogy a reményből nem élünk meg

Miért kell minimum értékesítési tölcsérben,

rendszerben gondolkodnod?

Mert verseny van, nem kicsi.


Ha olcsóbban szeretnél ügyfeleket, vagy újra eladni a meglévőknek, úgy feltétlen rendszerben kell gondolkodnod, fel kell építened az értékesítési tölcséredet.


Az értékesítési tölcsér egy online értékesítési stratégia, amit hívnak úgy is, hogy…

– sales funnel

– értékesítési rendszer

– többlépcsős értékesítés


Olyan, mint egy digitális üzletkötő aki folyamatosan elad a nap 24 órájában.

Egy szimpla honlappal ellentétben a stratégia mentén megalkotott rendszerek, értékesítésre vannak optimalizálva.


Mindegy mit árulsz. Mindegy milyen szolgáltatásod van.


Az értékesítési tölcsér egy többlépéses folyamat, amelyen az emberek ha végig mennek, akkor a folyamat végén a vásárlóiddá/ügyfeleiddé válnak.


Ahhoz, hogy idegenből szakértővé, egy eladó helyett baráttá válhass, egy értékesítési tölcsérre lesz szükséged.


Az emberek attól vásárolnak, akit szeretnek, akiben megbíznak, akit szakembernek tekintenek és akit ismernek.


Minden olyan eszköz amire szükséged van a növekedéshez...


Mindez egy egyszerűen használható felületen. Tanuld meg használni!

Egyszerűbben eladni online?

Legyen egy olyan üzletkötőd, aki folyamatosan elad a nap 24 órájában!

Mindegy, hogy digitális terméket, online szolgáltatást, kurzust, jegyeket, képzést vagy könyvet adsz el, neked érdeklődők kellenek, akik BEIRATKOZNAK a kurzusodra vagy megveszik a termékedet így megtöltik a bankszámlád


Ma már nem elég feltenned a terméket az internetre, elindítani egy hirdetést és hátradőlve várni, hogy jöjjenek a megrendelések.

Verseny van, nem kicsi.


Túl drága a hirdetés és olykor az eladóknál is kifinomultak és informáltabbak a vevők!

A kellemetlen igazság az, hogy hiába van már jó pár éve jól működő vállalkozásod, valid terméked és életképes tevékenységed, ha nem tudod eladni.


Elérni, hogy megvegyék, és nyereséggel, na, az a nehéz.


Ha vevő van minden van.


Egyetértesz?


A legtöbben készítenek egy weboldalt és ... kezdetét veszi a várjunk játék.

Te is építettél ilyet? Te is csak vársz, hátha működni fog ... igaz?


Honlap valóban kell, de nem igaz, hogy az adja el a kurzusod, a terméked. Egyszerűen azért, mert a honlapod nem értékesítésre lett "kiképezve" , a fizetős platformok többsége pedig elveszi a profitod nagy részét.


Mit lehet ilyenkor tenni?


Ha a látogatóid nem tudják mit csináljanak és merre menjenek, akkor egyszerűen elhagyják a honlapod és nincs lehetőséged rá, hogy meggyőzd őket arról, milyen nagyszerű a szolgáltatásod, vagy milyen jó tanár, tréner vagy.


Nem fogsz túlélni a piacodon egy hagyományos honlappal és egy elavult bevételi modellel.


Neked egy modern és bevált dologra van szükséged.


Az igazság az, hogy a reményből nem élünk meg

Miért kell minimum értékesítési tölcsérben,

rendszerben gondolkodnod?

Mert verseny van, nem kicsi.


Ha olcsóbban szeretnél ügyfeleket, vagy újra eladni a meglévőknek, úgy feltétlen rendszerben kell gondolkodnod, fel kell építened az értékesítési tölcséredet.


Az értékesítési tölcsér egy online értékesítési stratégia, amit hívnak úgy is, hogy…

– sales funnel

– értékesítési rendszer

– többlépcsős értékesítés


Olyan, mint egy digitális üzletkötő aki folyamatosan elad a nap 24 órájában.

Egy szimpla honlappal ellentétben a stratégia mentén megalkotott rendszerek, értékesítésre vannak optimalizálva.


Mindegy mit árulsz. Mindegy milyen szolgáltatásod van.


Az értékesítési tölcsér egy többlépéses folyamat, amelyen az emberek ha végig mennek, akkor a folyamat végén a vásárlóiddá/ügyfeleiddé válnak.


Ahhoz, hogy idegenből szakértővé, egy eladó helyett baráttá válhass, egy értékesítési tölcsérre lesz szükséged.


Az emberek attól vásárolnak, akit szeretnek, akiben megbíznak, akit szakembernek tekintenek és akit ismernek.


Minden olyan eszköz amire szükséged van a növekedéshez...


Mindez egy egyszerűen használható felületen. Tanuld meg használni!

Egyszerűbben eladni online?

Legyen egy olyan üzletkötőd, aki folyamatosan elad a nap 24 órájában!

Mindegy, hogy digitális terméket, online szolgáltatást, kurzust, jegyeket, képzést vagy könyvet adsz el, neked érdeklődők kellenek, akik BEIRATKOZNAK a kurzusodra vagy megveszik a termékedet így megtöltik a bankszámlád


Ma már nem elég feltenned a terméket az internetre, elindítani egy hirdetést és hátradőlve várni, hogy jöjjenek a megrendelések.

Verseny van, nem kicsi.


Túl drága a hirdetés és olykor az eladóknál is kifinomultak és informáltabbak a vevők!

A kellemetlen igazság az, hogy hiába van már jó pár éve jól működő vállalkozásod, valid terméked és életképes tevékenységed, ha nem tudod eladni.


Elérni, hogy megvegyék, és nyereséggel, na, az a nehéz.


Ha vevő van minden van.


Egyetértesz?


A legtöbben készítenek egy weboldalt és ... kezdetét veszi a várjunk játék.

Te is építettél ilyet? Te is csak vársz, hátha működni fog ... igaz?


Honlap valóban kell, de nem igaz, hogy az adja el a kurzusod, a terméked. Egyszerűen azért, mert a honlapod nem értékesítésre lett "kiképezve" , a fizetős platformok többsége pedig elveszi a profitod nagy részét.


Mit lehet ilyenkor tenni?


Ha a látogatóid nem tudják mit csináljanak és merre menjenek, akkor egyszerűen elhagyják a honlapod és nincs lehetőséged rá, hogy meggyőzd őket arról, milyen nagyszerű a szolgáltatásod, vagy milyen jó tanár, tréner vagy.


Nem fogsz túlélni a piacodon egy hagyományos honlappal és egy elavult bevételi modellel.


Neked egy modern és bevált dologra van szükséged.


Az igazság az, hogy a reményből nem élünk meg

Miért kell minimum értékesítési tölcsérben,

rendszerben gondolkodnod?

Mert verseny van, nem kicsi.


Ha olcsóbban szeretnél ügyfeleket, vagy újra eladni a meglévőknek, úgy feltétlen rendszerben kell gondolkodnod, fel kell építened az értékesítési tölcséredet.


Az értékesítési tölcsér egy online értékesítési stratégia, amit hívnak úgy is, hogy…

– sales funnel

– értékesítési rendszer

– többlépcsős értékesítés


Olyan, mint egy digitális üzletkötő aki folyamatosan elad a nap 24 órájában.

Egy szimpla honlappal ellentétben a stratégia mentén megalkotott rendszerek, értékesítésre vannak optimalizálva.


Mindegy mit árulsz. Mindegy milyen szolgáltatásod van.


Az értékesítési tölcsér egy többlépéses folyamat, amelyen az emberek ha végig mennek, akkor a folyamat végén a vásárlóiddá/ügyfeleiddé válnak.


Ahhoz, hogy idegenből szakértővé, egy eladó helyett baráttá válhass, egy értékesítési tölcsérre lesz szükséged.


Az emberek attól vásárolnak, akit szeretnek, akiben megbíznak, akit szakembernek tekintenek és akit ismernek.


Minden olyan eszköz amire szükséged van a növekedéshez...


Mindez egy egyszerűen használható felületen. Tanuld meg használni!