Miért nem tudod követni, hogy ki mit kapott meg? – A címke nélküli email lista csapdája

Tag-ek, listák, szegmensek… rend a káoszban, hogy ne spameld halálra a feliratkozóidat.

Az elején még egyszerű: egy lista, egy email sorozat.

Aztán jön a következő csali.

Majd egy mini termék.

Egy konzultációs lehetőség.

Egy kampány.

És már nem tudod: ki mit kapott?

Ki mire iratkozott fel? Ki nyitotta meg? Ki vásárolt?

❌ Ha mindenkit egy kalap alá veszel, előbb-utóbb spamba teszik a leveled.

Mert dühös lesz és még arra sem veszi a fáradtságot, hogy leiratkozzon a listádról.

A feliratkozóid nem egyformák.

Nincs rosszabb, mint amikor valaki megvette a kurzusod, de még hetekig kapja az "ingyenes anyagot" promózó leveleket.

Hogy erről mennyit tudnék, mesélni! (Egyszer elmesélem...)

A megoldás: címkézz, szegmentálj, kövess

Systeme.io-ban nem kell 10 listát csinálnod.

Elég egy lista, csak okosan kell címkézned.

  • Minden feliratkozásnál adj hozzá egy vagy több taget: pl. "e-book letöltött", "vásárolt kurzus", "érdeklődő".

  • Az e-mailek között állíts be feltételeket: pl. csak az kapja meg, aki NEM vásárolt.

  • Kövess eseményeket: kattintott, megnyitotta, regisztrált.

Konkrét lépések kezdőknek

  • Készíts előre egy címketervet: mit akarok tudni róla? (pl. feliratkozott, vásárolt, aktív, inaktív)

  • A rendszerben hozz létre ezeket a tageket.

  • Minden funnel vagy űrlap beállításánál kösd össze az adott taggel.

  • Az e-mail sorozatban ellenőrizd, hogy a megfelelő csoport kapja.

Ez nem csak technika, ez: FIGYELEM

Ha valaki azt érzi, hogy nem "mindenkihez" beszélsz, hanem pont neki, akkor olvasni fog. Kattintani fog. Vásárolni fog.

Ehhez pedig a címke a barátod. Már az elején.

Ne utólag bogozd ki.

Inkább előre találd ki!

Van egy perced? Írd meg, mit gondoltál –

tényleg számít.👇

Segíts, hogy még hasznosabb legyen!

Néhány kattintás – és máris jobban fogom tudni, mire van szükséged.

Ez az a rendszer, amit ma kezdtem volna – ha előbb tudok róla.

Te hány eszközt nyitsz meg naponta, csak. hogy eladj valamit?

Lehetne egy is.

Simplify, baby

7 nap

7 Tölcsérötlet

Működő ötletek, amikkel végre vevőt csinálhatsz az érdeklődőiből.

📩 Ingyenes, e-mailben megy 7 napig.

Nem hosszú, nem uncsi, nem sales-es.

Ha már rendszerem nincs, legalább legyen egy normális hírlevelem!

Legalább valaki érti ezt a rendszert.

Feliratkozom, mielőtt megint órákat guglizok valami baromságért.

Magyarán: ha új cikk kerül oldalra, mást nem kapsz.