Az elején még egyszerű: egy lista, egy email sorozat.
Aztán jön a következő csali.
Majd egy mini termék.
Egy konzultációs lehetőség.
Egy kampány.
És már nem tudod: ki mit kapott?
Ki mire iratkozott fel? Ki nyitotta meg? Ki vásárolt?
❌ Ha mindenkit egy kalap alá veszel, előbb-utóbb spamba teszik a leveled.
Mert dühös lesz és még arra sem veszi a fáradtságot, hogy leiratkozzon a listádról.
A feliratkozóid nem egyformák.
Nincs rosszabb, mint amikor valaki megvette a kurzusod, de még hetekig kapja az "ingyenes anyagot" promózó leveleket.
Hogy erről mennyit tudnék, mesélni! (Egyszer elmesélem...)
Systeme.io-ban nem kell 10 listát csinálnod.
Elég egy lista, csak okosan kell címkézned.
Minden feliratkozásnál adj hozzá egy vagy több taget: pl. "e-book letöltött", "vásárolt kurzus", "érdeklődő".
Az e-mailek között állíts be feltételeket: pl. csak az kapja meg, aki NEM vásárolt.
Kövess eseményeket: kattintott, megnyitotta, regisztrált.
Készíts előre egy címketervet: mit akarok tudni róla? (pl. feliratkozott, vásárolt, aktív, inaktív)
A rendszerben hozz létre ezeket a tageket.
Minden funnel vagy űrlap beállításánál kösd össze az adott taggel.
Az e-mail sorozatban ellenőrizd, hogy a megfelelő csoport kapja.
Ha valaki azt érzi, hogy nem "mindenkihez" beszélsz, hanem pont neki, akkor olvasni fog. Kattintani fog. Vásárolni fog.
Ehhez pedig a címke a barátod. Már az elején.
Ne utólag bogozd ki.
Inkább előre találd ki!
Segíts, hogy még hasznosabb legyen!
Néhány kattintás – és máris jobban fogom tudni, mire van szükséged.
Lehetne egy is.
Simplify, baby
📩 Ingyenes, e-mailben megy 7 napig.
Nem hosszú, nem uncsi, nem sales-es.