A rendszered működik – de nem hoz vevőket? Itt a hiba.

3 láthatatlan ok, ami miatt nem konvertál a systeme.io tölcséred (s és nem a dizájn az oka)

Van optin oldalad.

Van email sorozatod.

Még az oldal is szép.

És... semmi.

Jön néhány feliratkozó, de vásárlás alig.

Mi történik?

Nem világos, mit kínálsz

A látogatók 8 másodperc alatt eldöntik: ez nekik szól-e.

Ha a headline homályos, ha túl sok a szöveg, ha nem egyértelmű az előny – kilépnek.

Tipp: írd le egy mondatban, mit kap a látogató, és miért jó neki.

Ez legyen a főcímed

Nincs következő lépés

Sokan ott hibáznak, hogy a köszönő oldalon nincs semmi.

Nincs extra ajánlat, nincs edukációs tartalom, nincs irányítás.

Tipp: a "Köszönöm" oldal lehet a legerősebb oldalad – mutass egy videót, adj ajánlatot, irányíts közösségbe.

Nem viszed végig a folyamaton

Ha valaki feliratkozik, de nem kap további emlékeztetőt, infó anyagot, ajánlatot – elveszítetted.

Az email sorozat legyen logikus, építkezzen, és végződjön egy egyértelmű ajánlattal.

Tipp: Ne csak promózz.

Először adj értéket, magyarázatot, példát.

Aztán jöhet az ajánlat.

Nem mindig az oldalon múlik.

A tölcséred akkor konvertál, ha vezeti az embert – nem csak fogadja.

Következő lépés: nézd végig a funnel-ed, és tedd fel a kérdést: „Innen hova megy a látogató?”

Ez az a rendszer, amit ma kezdtem volna – ha előbb tudok róla.

Te hány eszközt nyitsz meg naponta, csak. hogy eladj valamit?

Lehetne egy is.

Simplify, baby

7 nap

7 Tölcsérötlet

Működő ötletek, amikkel végre vevőt csinálhatsz az érdeklődőiből.

📩 Ingyenes, e-mailben megy 7 napig.

Nem hosszú, nem uncsi, nem sales-es.

Ha már rendszerem nincs, legalább legyen egy normális hírlevelem!

Legalább valaki érti ezt a rendszert.

Feliratkozom, mielőtt megint órákat guglizok valami baromságért.

Magyarán: ha új cikk kerül oldalra, mást nem kapsz.